Atpakaļ uz sarakstu Printēt 17. Dec. 2013

Pieteikties "Rīdzinieka kartēm" var arī izmantojot "Citadeles", "Nordea", "SEB" un "Swedbankas" internetbankas pakalpojumus

"Rīgas satiksme" informē, ka pieteikties "Rīdzinieka kartes" saņemšanai, aizpildīt anketu un elektroniski apstiprināt to var ne tikai tās personas, kurām ir elektroniskais paraksts, bet arī "Citadeles", "Nordea", "SEB" un "Swedbankas" klienti. Izmantojot šīs priekšrocības, klienti pēc tam, kad "Rīgas satiksme" izgatavos "Rīdzinieka karti", saņems e-pastu vai SMS ar informāciju, kad un uz kuru klientu apkalpošanas centru jānāk pakaļ izgatavotajai kartei.

"Rīgas satiksmes" klientu apkalpošanas centri atrodas: Brīvības ielā 49/53, Brīvības ielā 191, Brīvības ielā 384b, Prāgas ielā 1, Spīķeru ielā 1, Vienības gatvē 76b un Kurzemes prospektā 137. Darba laiks katru dienu (ieskaitot sestdienas un svētdienas): 9.00-21.00. Papildus klientu apkalpošanas centri izvietoti Rīgas namu pārvaldnieka telpās: Gobas ielā 6a, Baltāsbaznīcas iela 52, Maskavas iela 168, A.Deglava iela 106/4, Brīvības iela 430a, Mārtiņa ielā 7, Tilta ielā 11 k-1 un Aglonas ielā 39. Rīgas namu pārvaldnieku klientu apkalpošanas centru darba laiki katru dienu (ieskaitot sestdienas un svētdienas): 9.00-21.00. Tāpat klientu apkalpošanas centri izvietoti Rīgas Austrumu izpilddirekcijas telpās Daugavpils ielā 31 (darba laiks darba dienās no plkst.8.30 līdz 20.00), Rīgas Pārdaugavas izpilddirekcijas telpās Eduarda Smiļģa ielā 46 (darba laiks darba dienās no plkst.8.30 līdz 20.00) un Dzirciema ielā 26 (darba laiks pirmdienās no plkst.8.30 līdz 18.00, otrdienās, trešdienās un ceturtdienās no plkst.8.30 līdz 17.00 un piektdienās no plkst.8.30 līdz 16.00).

Plašāku informāciju par "Rīgas satiksmes" piedāvātajiem pakalpojumiem, maršrutu sarakstiem, biļešu veidiem un citiem jaunumiem var saņemt interneta mājas lapā www.rigassatiksme.lv, sociālajos tīklos "twitter", "facebook", "draugiem.lv" vai zvanot pa bezmaksas tālruni 80001919.

20361862
Citi saziņas veidi